
Ako kvalitetno ušminkaš svoji Instagram bio kutak privući ćeš više pratitelja i ostvariti veću konverziju. Dijelim s tobom kako to postići i na što konkretno obratiti pažnju kad uređuješ bio kutak “o sebi”.
- Koristite jasan i jednostavan jezik – Vaš bio segment treba biti jednostavan i lako razumljiv. Koristite kratke rečenice i jasne izraze koji će sažeti ono što želite reći o sebi ili svom brendu.
- Predstavite sebe ili svoj brend – ovo je mjesto gdje trebate navesti svoje ime, naziv brenda i/ili ono što radite. Koristite humor ako je moguće. Budite kreativni pa pokušajte putem emotikona ispričati bit vašeg poslovanja.
- Istaknite svoju jedinstvenost – navedite nešto što vas razlikuje od drugih, vaše jedinstvene osobine, ono po čemu ste drugačiji.
- Koristite hashtagove – oni mogu biti korisni za povezivanje s drugim ljudima na Instagramu i privlačenje novih pratilaca. Možete ih koristiti u bio segmentu kako biste sebe ili svoj brend predstavili u jednom ili dva hashtaga.
- Kontakti – istaknite lokaciju, naravno ako poslujete na fizičkoj lokaciji. Istaknite kontakt opcije da vas korisnici lakše mogu kontaktirati.
- Dodajte poziv na akciju – u bio segmentu možete dodati poziv na akciju, poput “Rezerviraj termin”, ”Posjetite našu web stranicu” ili “Naruči hranu”. To će pomoći da se vaši pratitelji angažiraju s vama i na drugim platformama.