Društveni mediji mogu biti jak marketinški stroj za male tvrtke, ali morate biti sigurni da ste logistički spremni za uspjeh i prodaju. Dijelim s vama par korisnih ideja u nadi da će vam olakšati put do vaših korisnika.

Poradite na svojoj biografiji – “o nama”

Osvježavanje biografija na vašim profilima odličan je početak za povećanje vaše prisutnosti na društvenim mrežama. Iskoristite pametno taj maleni, a značajan prostor da u što manje pravih riječi i pojmova opišete tko ste i što nudite.

Korištenje društvenih medija u svrhu prodaje zahtijeva pažljiv pristup jer ne želite koristiti agresivne tehnike prodaje. Nitko ne voli da mu se u facu unosimo sa “kupi”, “naruči”, “požuri po svoj primjerak” i slično. 

Evo nekih smjernica kako koncipirati biografiju:

  1. Obavezno prenesite ono što radite ili prodajete.
  2. Neka ljudi znaju zašto bi trebali pratiti vaš profil.
  3. Koristite top vizualne elemente za svoje slike u zaglavlju kako biste ljudima pokazali što radite.
  4. Koristite ključne riječi kako biste se pojavili u pretraživanju.
  5. Uključite svoju lokaciju.
  6. Dodajte poveznice na svoju web stranicu i obratno – na webu istaknite na kojim ste društvenim mrežama prisutni i linkajte profile.

Budite dosljedni

Istraživanja pokazuju da 71% malih i srednjih poduzeća koristi društvene medije za marketing, a od onih koji to čine, 52% ih objavljuje sadržaj na dnevnoj bazi. Dosljedno objavljivanje gradi povjerenje i odnos jer korisnici znaju da mogu posjetiti vaše profile na društvenim mrežama radi informacija, obrazovanja ili zabave.

Ako možete pripremite kalendar objava sadržaja za cijeli mjesec, koji možete koristiti na dnevnoj bazi, uz isticanje praznika i važnih datuma svakog mjeseca. Ako već u startu znate da je to nemoguća misija, odredite 15-tak objava mjesečno ili 10-tak. Ali kad složite plan svakako ga se pridržavajte.

Ne postoji ispravan ili pogrešan način za izradu kalendara, samo se pobrinite da budete dosljedni i stvorite sustav koji će vam odgovarati.

Povežite se na LinkedIn

LinkedIn je uglavnom zanemaren zbog stvaranja dublje veze s potencijalnim kupcima. Promišljeno povezivanje s ljudima s kojima se želite umrežiti jedini je način da vaš sadržaj dođe do pravih osoba.

Na LinkedInu, osnovna vrsta veze je kontakt koji osobno poznajete i kome vjerujete na profesionalnoj razini. Nakon što ste se “povezali” s njima na LinkedInu, smatrate se vezom 1. stupnja. Također imate proširenu mrežu veza sastavljenu od ljudi koje vaše veze poznaju. Vaše mogućnosti komunikacije za vašu proširenu mrežu razlikuju se ovisno o tome koliko ste blisko povezani.

Obavezno pošaljite prilagođenu poruku svakoj osobi kojoj šaljete zahtjev za povezivanje. Prilagodba vaše poruke pokazuje da vam je stalo i zašto ste se željeli povezati s njima. Iako možete odmah slati poruke, nemojte bombardirati ulaznu poštu nametljivim porukama.

Angažirajte se maksimalno kroz lajkanje sadržaja, komentiranje ispod objava, odgovarajte na pitanja ili podijelite sadržaj za koji ste sigurni da će potaknuti raspravu o tematici srodnoj vašoj poslovnoj niši. Pokažite da ste tata-mata i da dominirate u području vašeg poslovanja.

Odaberite mjesečni fokus i riješite korisniku problem

Već sam ranije naglasila da “guranje” prodaje agresivnim pristupom ima negativan efekt. No ne prodavati jednako je loše kao i pretjerati. Postoji ravnoteža između previše i premalo promocije i to je nešto što morate prepoznati vlastitim razumom.

Odaberite jednu stvar na kojoj ćete raditi svaki mjesec i držati primarni fokus. To može biti novi proizvod ili usluga, ili pak sezonska ponuda…Svaki tjedan stavite fokus na jednu objavu koja je usredotočena na odabranu uslugu ili proizvod. Napravite mix poruka o proizvodima koje stvarate, pokažite nešto što se koristi i podijelite korisnički generirani sadržaj koji prikazuje klijente kako koriste vaše proizvode.

Navedite koji problem rješava vaš proizvod ili usluga kako bi se korisnici što lakše prepoznali u objavama. 

Dajte ljudima do znanja kako im možete pomoći, uključite u tekstove pozive na akciju (CTA), kao što su “pročitaj više u mojoj biografiji”, “zgrabite svoj primjerak prije nego plane”, “pošaljite mi DM za više informacija.”

Važno! Ako ste korisnicima omogućili da postave pitanje ili ostave komentar obavezno odgovorite na 99% pitanja. Ne ostavljajte korisnika bez povratne informacije. Onih 1% su “spam” pitanja koja stižu s lažnih profila i lako ih je prepoznati. Njih, naravno, brišete.

Nadam se da će ove sugestije potaknuti razne kreativne ideje i korisne aktivnosti za vaše društvene medije i da ćete kao rezultat ostvariti veću prodaju. Upamtite, sa svakom objavom i razgovorom gradite odnose i povećavate svijest o svom brendu.