
Istraživanje tržišta i mišljenja korisnika o proizvodima i uslugama važni su alati koji pomažu tvrtkama da razumiju svoje ciljne skupine i prilagode svoje proizvode i usluge kako bi bolje zadovoljili njihove potrebe i želje. Prikupljanje povratnih informacija ili “feedback”-a od korisnika pomaže tvrtkama da bolje razumiju svoje potencijalne korisnike te usklade kvalitetu proizvoda i usluga po njihovoj mjeri.
Poboljšanje kvalitete proizvoda ili usluga
Prikupljanje povratnih informacija od korisnika pomaže tvrtkama da identificiraju nedostatke u svojim proizvodima ili uslugama te ih poboljšaju u skladu s potrebama korisnika. Na taj način, tvrtke mogu povećati zadovoljstvo korisnika i vjerojatnost ponovne kupnje.
Poboljšanje korisničkog iskustva moguće je samo ako tvrtke prikupe informacije što korisnici cijene i što ne, poseban naglasak treba staviti na ono što ih iritira i smeta. Ako se neke od situacija ponavljaju prečesto tada ih je potrebno mijenjati.
Slušajte svoje korisnike!
Postoji nekoliko načina kako tvrtke mogu prikupiti podatke o tržištu i mišljenjima korisnika.
Ankete
Provedite anketu kako bi prikupili mišljenja i stavove svojih korisnika o proizvodu ili usluzi. Ankete se mogu provesti putem e-pošte, društvenih mreža ili telefonskih poziva. Također ih možete postaviti i na web stranicu da budu svima dostupne.
Fokus grupe
Organizirajte fokus grupe s ciljnim skupinama kako bi dobili dublje razumijevanje njihovih mišljenja, percepcija i stavova o proizvodu ili usluzi. Ovo omogućuje detaljnije povratne informacije i kvalitetnije podatke.
Analiza podataka
Analizirajte podatke o prodaji, povratu proizvoda (reklamacije) i drugim relevantnim informacijama kako bi dobili uvid u uspješnost svojih proizvoda i usluga na tržištu.
Društveni mediji
Pratite društvene mreže kako bi dobili uvid u mišljenja i stavove svojih korisnika o proizvodu ili usluzi. Čitajte njihove komentare, osluškujte pitanja koja postavljaju i evidentirajte što traže, a nemate u ponudi. Ako je interes velik razmislite o uvođenju novog proizvoda ili usluge. Također postoji šansa da na web niste istaknuli dovoljno informacija, ili jeste ali nisu adekvatno istaknute pa ih korisnici ne pronalaze.
Ispitajte tržište, saznajte korisne informacije i pretvorite znatiželjne posjetitelje u zadovoljne korisnike!
- Mjerenje zadovoljstva korisnika uslugom ili proizvodom
- NPS anketa – preporuka korisnika
- Fokus grupe – procjena proizvoda prije plasmana na tržište
- Online ankete – odaberi, glasaj, usporedi ili ocjeni
- Review proizvoda – odaberi bolji ili ocjeni proizvod
Ne znate od kuda krenuti, koje alate koristiti? Ne brinite, tu smo za vas. QUIZ ME CLUB nudi sve vrste, oblike i opcije upitnika, anketa i kvizova pomoću kojih s lakoćom prikupljamo potrebne informacije. Javite nam se!