
Zelena boja dobiva se miješanjem plave i žute i smatra se kontrastnom bojom, jer se nalazi nasuprot crvenoj boji na kotaču boja. To znači da zelena boja može stvoriti snažan kontrast s crvenom, što se često koristi u dizajnu, primjerice u reklamama.
Zelena boja je često povezana s prirodom i životom, zbog svoje veze s biljkama i vegetacijom. Stoga se zelena često koristi u marketinškim kampanjama za proizvode koji su ekološki prihvatljivi ili imaju veze s prirodom.
Zelenu boju doživljavamo kao vrlo umirujuću i harmoničnu, što je povezano s njenim utjecajem na psihu. Stoga se zelena često koristi u prostorima za opuštanje i meditaciju.
Zelena boja je također povezana s bogatstvom i obiljem, jer je kroz povijest bila povezana s prirodnim resursima poput zemlje i šume. Zbog toga se zelena boja može koristiti u marketinškim kampanjama za proizvode koji se povezuju s novcem i financijama.
Zelena boja može također simbolizirati svježinu i energiju, kao što su primjerice zeleni sokovi i smoothieji.
Postoji mnogo poznatih nijansi zelene boje, ovisno o primjeni i kontekstu
Nekoliko primjera poznatih nijansi zelene boje:
- Smaragdno zelena – bogata, tamnozelena nijansa koja se često koristi u izradi nakita.
- Limun zelena – svijetla, osvježavajuća nijansa zelene koja se često koristi u dizajnu interijera i odjeće.
- Šumska zelena – tamnozelena nijansa koja se koristi za stvaranje osjećaja prirode i mira. Često se koristi u uređenju interijera i vanjskih prostora.
- Maslinasto zelena – sivozeleni ton koji se koristi za stvaranje osjećaja elegancije i profinjenosti. Često se koristi u modi i uređenju interijera.
- Mint zelena – svježa i blijeda nijansa zelene koja se često koristi u dizajnu odjeće, interijera i pakiranja proizvoda.
- Voćna zelena – živahna, svijetla nijansa zelene koja se koristi za stvaranje osjećaja energije i zabave. Često se koristi u reklamama i marketinškim kampanjama.
- Smaragdna tirkizna – kombinacija zelene i plave boje koja stvara svijetlu, osvježavajuću nijansu koja se koristi u modi i nakitu.


