Koristite li Google My Business platformu?

Jeste već „zguglali” svoj biznis?

Naravno da jeste, tko nije provjerio rezultate pretrage pod nazivom vašeg brenda ili naziva tvrtke….No, da li koristite opciju Google My Business? Jeste se ulistali na Google?

Google my business je besplatna usluga listinga vaše tvrtke na SERP-u pomoću koje dobivate lokalnu vidljivost na Google Maps i Google Search. To naravno i nije neki novitet. Ono što je novitet – opcija objava raznog sadržaja koje se prikazuju ispod osnovnih informacija o vašoj tvrtki.

 

Koje su prednosti Google My Business opcije?

 

onlinereflection

 

 

 

Istaknite se. Dajte klijentima do znanja da postojite…

  • Objavite radno vrijeme, kako bi klijenti u svako doba mogli znati da li ste (i u koje doba) dostupni.
  • Istaknite telefonski broj da vas klijenti lakše kontaktiraju. Dovoljna su 2 klika i u kontaktu ste…
  • Objavite upute kako do tvrtke na Google pretraživanju i na Kartama
  • Ako imate fizičke trgovine istaknite ih na karti kako bi ih lokalni korisnici lakše pronašli i posjetili.
  • Uploadajte fotke eksterijera, interijera, članova tima kako bi klijenti lakše stekli sliku o vama. Tako ćete lakše uspostaviti prvi kontakt i biti korak bliže suradnji.
  • Opcija REVIEW omogućuje klijentima da ocijene vaše usluge i općenito koliko ste pristupačni kako bi preporukom olakšali ostalim potencijalnim klijentima da vas angažiraju.

Korisnici će već prilikom pretrage, a na samoj stranici pretrage moći vidjeti osnovne podatke o vama, bez da otvaraju vašu web stranicu. Odmah ispod osnovnih informacija prikazati će se vaše objave o proizvodima, uslugama ili blogovi koje objavite u sklopu GMB platforme.

 

 

 

 

 

Kako podesiti profil?

 

google-my-business

Prvi korak je kreiranje računa na www.business.google.com
Vrlo je jednostavna navigacija, popunite osnovne informacije o tvrtki i na kraju, ovisno o veličini tvrtke i broju lokacija zatražite svoj PIN (verification code). Možete birati opciju putem pošte, maila ili telefonskog kontakta.

Ja sam, obzirom da se nalazim na jednoj adresi, zatražila PIN putem pošte, te je na moju adresu u roku od tjedan dana stigla ”razglednica” od Googlea u kojoj se nalazi u 3 koraka objašnjen postupak kako i gdje upisati tajni kod.

Bitno je da se ulogirate s istim log-in podacima kojima ste kreirali račun. Kad ste verificirali svoj profil možete krenuti s uređivanjem. Aplikacija vas sama navigira korak po korak i daje sugestije što je potrebno popuniti i iz kojeg razloga.

 

Novi feature – postanje objava

google-my-business

 

Ova nova opcija je zgodna zato što u karusel obliku vrti vaše objave odmah ispod osnovnih podataka o vašoj tvrtki, poput vezanih objava uz vaš profil.

Kako bi kreirali novu objavu (post) imate sljedeće opcije:

➪ Možete postaviti istaknutu fotografiju
➪ Ubacite tekst od 100 – 300 riječi
➪ Dodajte link (URL) koji se prikazuje kao CTA – „saznaj više”, „rezerviraj”, „prijavi se” ili „kupi”
➪ Kreiraj event – s određivanjem termina trajanja eventa. Upiši početni datum i sat, te kada točno završava event.

Prije objave potrebno je pregledati objavu (PREVIEW) i ako je sve u redu možete ju objaviti.

 

 

 

 

 

Koje su još prednosti Google My Business

 

Insights – analiza ponašanja korisnika

  1. Kako su vas korisnici pronašli na tražilici – direktnom pretragom ili su tražili kategoriju ili proizvod koji imate u ponudi.
  2. Da li su vas pronašli koristeći Google search ili Google kartu. Analiza ide puno dublje i pokazuje broj prikaza vaših proizvoda po danima…
  3. Aktivnosti korisnika – daje uvid u aktivnosti koje su korisnici poduzeli u trenutku kad su pronašli vašu tvrtku na listi. Da li su posjetili web stranicu, zatražili put do lokacije, nazvali vaš kontakt broj, pogledali galeriju fotki…

Analiza se može pratiti na tjednoj, mjesečnoj i kvartalnoj bazi.

 

Reviews – recenzije korisnika, klijenata ili suradnika

Recenzije na Googleu daju vrijedne informacije o vašoj tvrtki i vama i vašim korisnicima, te vam pomažu da se istaknete na tražilici.

Google Analytics

Možete povezati profil web sjedišta i pratiti analizu na jednom mjestu.

 

Google AdWords

Postoji opcija povezivanja AdWords računa vaše tvrtke pa je lakše i brže kreirati kampanje.

 

Eto, nije neka znanost, no svakako je jednostavno za korištenje, a opet korisno. Ako vam se to čini puno posla i ne da vam se zezati s time – javite nam se. Mi ćemo to s veseljem odraditi umjesto vas!