formula-za-uspjeh

Postoji li univerzalna magična formula za uspjeh? 

Ne, ne postoji

Evo odgovorila sam odmah u naslovu da formula za uspjeh ne postoji, doduše s figom u džepu i nadom da će ipak veliki dio vas pročitati blog do kraja. Znam da nisam trebala i da sam u pravilu trebala držati publiku još koju rečenicu u neizvjenosti. Odlučila sam se na ovu opciju jer i sama ne volim biti u iščekivanju, te moram priznati da tekstove sa senzacionalističkim naslovima ne otvaram. Volim iz samog naslova pročitati cijelu poruku i ubrati poantu, i na osnovu toga donosim odluku da li želim klikuti na link i pročitati više u tekstu.

 

Formula za uspjeh – metoda pokušaja i pogrešaka

 

Kao što ne postoji univerzalni lijek koji bi izliječio sve bolesti, tako ne postoji ni univerzalna formule za uspjeh u digitalnim medijima. Svaka tvrtka ima svoju priču, svoje ciljeve, te specifične korisnike koje targetira. To je razlog zašto svaka tvrtka mora pronaći idealan kanal za komunikaciju s kupcima i naravno adekvatnu komunikacijsku strategiju. Kako bi to bilo moguće potrebno je puno testiranja,  statističkih podataka i analiza.

 

Rome wasn’t build in a day

 

Dajte si vremena. Otvorite profile na svim značajnijim društvenim mrežama (Facebook, Instagram, Twitter, Google+, Pinterest…) i prema funkcionalnostima istih punite sadržaj konstantno uz eventualno minimalno ulaganje za promociju, čisto da nakon određenog perioda možete izmjeriti uspjeh ili neuspjeh.

 

Sadržaj, sadržaj, sadržaj

 

Kad kažem punite sadržaj, pritom ne mislim na bilo kakav sadržaj, samo da zalijepite nešto. Sadržaj mora biti kvalitetan i relevantan, te u skladu s vašim poslovanjem i poslovnom strategijom.  Stvaranje sadržaja koji je vrijedan i privlačan vašim potencijalnim klijentima, za marketinške stručnjake postalo je pravi izazov. U današnje vrijeme postoje razne platforme i aplikacije razvijene do te mjere da ih gotovo svatko može koristiti bez prethodnog programerskog znanja, no kreirati pravi sadržaj koji ćete plasirati na web – to je već teže. Zbog toga i ne čudi činjenica da izraz “Sadržaj je kralj” sve više postaje poznata uzrečica u marketinškoj branši širom svijeta. U sadržaju se djelomično krije formula za uspjeh.

No kad su u pitanju same platforme tu opet treba raditi razliku u načinu na koji prezentirate svoj sadržaj.

  • Na facebooku primjerice objavljujte sadržaj s manje uštogljenosti i ležerno
  • Na Instagramu prenesite poruku fotografijom ili infografikom uz pokoji #hashtag
  • Video materijale naravno objavljujte na YouTube kanalu i kasnije dijelite linkove na FB i Twitteru
  • LinkedIN nije Facebook!!! I komunikacija je strogo poslovna i služi u svrhu B2B povezivanja, traženja novih poslovnih prilika kako za tvrtke tako i pojedince. Tu se ne vrši razmjena sladunjavih fotografija miceka i peseka…

 

I na kraju, ne zaboravite analitički dio! Bez analize i mjerenja rezultata nema napretka. Ako ne mjerimo nismo u mogućnosti prepoznati da li rastemo i da li se krećemo u željenom smjeru. A prednost digitalnog svijeta je brza reakcija – sve što detektirate da nije dobro i da ne nosi rezultate u svakom trenutku možete izmijeniti, popraviti i unaprijediti.