oglasavanje-na-internetu

Oglašavanje na internetu – ne bez prethodne optimizacije

Optimizacija prije oglašavanja

Oglašavanje na internetu bez prethodne optimizacije web sjedišta nije formula za uspjeh! Biti „prvi na Googleu” i iskakati iz paštete želja je gotovo svakog vlasnika web stranice, a ogroman je zalogaj za agenciju koja to klijentu treba osigurati. Između stoji kompleksan proces i postupak pod nazivom optimizacija stranica za web tražilice – SEO (search engine optimization).

 

Po čemu je SEO proces kompleksan?

 

oglasavanje-na-internetu

Optimizacija web stranice za tražilice proces je od nekoliko različitih koraka s istim ciljem – što bolja pozicija na prvoj stranici pretrage tzv. SERP (search engine result page), naravno među organskim rezultatima pretrage. Krajnji cilj optimizacije uglavnom bi trebao biti konverzija i poslovni rezultat.

Koraci SEO procesa:

On-site SEO – odnosi se na uređivanje sadržaja da bude prilagođen za web, kvalitetna i jednostavna navigacija na stranici, relevantan i kvalitetan sadržaj, optimiziranje sadržaja ključnim riječima i internim linkovima, struktura sadržaja (čitkost), kvalitetni naslovi i apeli….

Off-site SEO – odnosi se na procese koji se odvijaju van web stranice, a uključuje povezivanje naših objava linkovima na druge, srodne web stranice ili externi linkovi s drugih web stranica koji vode na našu. Društvene mreže koje su linkane na našu web stranicu i generiraju dolaske posjetitelja ili konverzije korisnika također spadaju u off-site SEO.

 

 

A gdje je u cijeloj priči „ključna riječ”?

 

Ključna riječ je u centru svega, u žiži zbivanja i sve se vrti oko nje! Korisnici u tražilice upisuju ključne riječi, a Google im servira rezultate pretrage koji su relevantni i prema ključnim riječima odgovaraju opisu onog što korisnik traži. Zato je važno poznavati navike korisnika i definirati kvalitetne (prave) ključne riječi za svoj biznis.  One će dovesti na web stranicu baš one posjetitelje koji tragaju za uslugama i proizvodima koje vi nudite!

Kako je proces optimiziranja kompleksan i na njemu je potrebno konstantno raditi, na početku je dobro odraditi plaćene oglase u Google AdWordsu koristeći ključne riječi koje ste strateški definirali.

 

Oglašavanje na internetu – nije u šoldima sve…

 

Digitalni marketing koristi široku paletu digitalnih kanala putem kojih lakše dolazite do svojih korisnika u svrhu rasta i razvoja poslovanja. Ne postoji univerzalna ključna riječ niti alat koji će vas dovesti do uspjeha. Novac također ne pomaže puno ako sadržaj koji nudite nije kvalitetan i bitan internet korisnicima. Svaka tvrtka ima svoju priču i specifične korisnike koje targetira. Pronađimo vašu idealnu digitalnu strategiju i krenimo u oglašavanje na internetu zajedno!

Nudimo uslugu podešavanja AdWords računa za vašu web stranicu, kreiramo kampanje s relevantnim oglasima i ključnim riječima kako bi privukli prave posjetitelje i pretvorili ih u korisnike vaših proizvoda i usluga. Javite nam se!