content-marketing

Content marketing

Sadržaj, sadržaj, sadržaj!

Od osnovnih informacija o poslovanju, preko brend strategije pa do ponude usluga ili proizvoda, potrebno je poslati pravu informaciju pravoj publici putem pravog medija u najboljem trenutku! I sve to, naravno vizualno upakirano da izazove emocije i željene reakcije.

Koristan i relevantan sadržaj o proizvodima i uslugama mora biti srž svake marketinške strategije, jer tako pomažete svojim korisnicima u rješavanju njihovih problema (da nađu ono što žele ili trebaju, po mogućnosti odmah!).

 

Što je Content marketing?

Ključna riječ u svemu tome je „koristan” i „relevantan” sadržaj vašim korisnicima ili kupcima, točnije vašoj ciljanoj publici. Bitno je da poruka ili informacija koju odašiljete u digitalni medijski prostor bude prepoznata od strane vaših korisnika. Jer ako ne dođe do njih znači da ste pogriješili u koracima prilikom odabira kanala komunikacije. Ako dolazi do njih ali ne rezultira konverzijama tada znači da ste pogriješili u targetiranju ili niste zamislili dobre „persone” kojima se obraćate.

U svakom slučaju nije cilj „skupiti ih sve” jer korisnici nisu Pokemoni, već privući pravu publiku koja želi i treba ono što vi nudite. Za to vam, prije svega, treba strategija koja uključuje sljedeće:

  • SEO optimizirana i responzivna web stranica sa svim korisnim informacijama čime se bavite, što prodajete i zašto bi netko trebao odabrati baš vas
  • PLAN i RITAM objava – smisleno kreirati i plasirati sadržaj koji je pravilno dinamički izmiješan da se izbjegne monotonija i ponavljanje. Također bitno je prema posjećenosti i ponašanju publike odabrati pravi trenutak za objave.
  • YouTube kanal putem kojeg možete plasirati video materijale jer u današnje vrijeme korisnici interneta sve više skeniraju, gledaju i slušaju, a manje čitaju guste tekstove. Video je postao sve popularniji način komunikacije s korisnicima
  • BLOG – popularan i učinkovit način da kroz seriju informativnih tekstova privučete publiku i objasnite čime se zapravo bavite. Funkcije bloga mogu biti educiranje, informiranje, zabava ili inspiracija za nekoga. Kroz blog možete lako izraziti svoje stavove, razmišljanja, iznijeti znanstvene činjenice ili statističke podatke, a da čitatelju bude zanimljivo i pitko.

 

Zašto je Content marketing važan za vaše poslovanje?

Bitno je korisnicima ispričati priču…ali ne priču „o nama” gdje se hvalite postignućima, certifikatima, priznanjima i milijunskim ciframa koje zarađujete. Važno je ispričati što je kod vas, u vašoj ponudi, dobro za njih – ključ content marketinga je storytelling.

Prvo moramo razumjeti četiri koraka ciklusa kupnje:

  1. Svijest. Sve počinje potrebom potrošača koji ima potrebu za nečim, ali nije svjestan da postoji rješenje.
  2. Istraživanje. Jednom kada potrošač postane svjestan da postoji rješenje, kreče istraživanje ponude na tržištu, detaljno informiranje koje možemo usporediti s edukacijom. Kupac pokušava saznati što je više moguće informacija kako bi mogao krenuti s usporedbom i uklapanjem u okvire njegovih potreba ili financijskih mogućnosti.
  3. Razmatranje. U ovom trenutku korisnik počinje uspoređivati različite proizvode različitih dobavljača kako bi pronašao visokokvalitetan proizvod po što povoljnoj cijeni.
  4. Kupovina. Konačno, kupac donosi svoju odluku i kreće naprijed s transakcijom.

 

Svaka faza korisnikovog stanja uma zahtijeva drugačiji pristup (drugačiju priču i ton obraćanja) kojim mu pomažemo da prelazi iz faze u fazu da bi konačni rezultat bio kupnja (konverzija). Svakako planirajte i  kreirajte sadržaj u skladu s vašom brend strategijom, poslovnom misijom i vizijom, te organizacijskom kulturom.

Ako vam se content marketing čini prekompliciran, kontaktirajte nas i mi ćemo vam složiti web strategiju i ispričati vašu priču!